Even wat lulkoekinfo tussendoor! :) - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Tessa Jong - WaarBenJij.nu Even wat lulkoekinfo tussendoor! :) - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Tessa Jong - WaarBenJij.nu

Even wat lulkoekinfo tussendoor! :)

Door: Tessa Jong

Blijf op de hoogte en volg Tessa

20 Juni 2014 | Australië, Brisbane

Eind mei, zijn tes en ik begonnen met een aardbeienfarm baantje, zoals iedereen die ons volgt ook weet!
Bij deze moet ik iedereen even vertellen, we zijn ermee gestopt!
Aangezien we meer geld kwijt waren dan we verdienden, en daarnaast ook in the middle of nowhere zaten.

Inmiddels gaat voor ons een nieuw avontuur beginnen!
We zijn afgelopen woensdag teruggekeerd richting Brisbane, om daar te meeten met evelien en ben (onze mates van aus backpackers).
Woensdag op donderdagnacht hebben we natuurlijk ook ons kikkerlandje gesteunt en de voetbalwedstrijd gevolgd om 02:00.
Wat een prachtige wedstrijd nietwaar? , de 1e ronde deden we het slecht.. de aussies waren toch pittig sterk, jaja het hing erom! ,maar in ronde 2 kwamen we als een stel malle mozen terug , en hebben we onzelf toch nog weer kunnen bewijzen! ^^ (voor zover mijn voetbalkennis. -.- )

Gister 19-6-2014 zijn ben,eef, tes en ik met zn 4e naar 'Peterpanbackpackers' gegaan, en hebben daar een openticket geboekt voor Frazor eiland with dingos, en whitesundays! Supervet.
Nu zijn de plannen om morgen met the greyhoud te vertrekken richting Noosa, waar we een kleine 3/4 dagen willen blijven.
Vandaag boeken we Frazor eiland in voor volgend weekend!
En dan langzamerhand beetje bij beetje omhoog langs de oostkust! :)

Wel, moeten we zeker ons ogen openhouden voor baantjes.
Het is nog best moeilijk om een baantje te vinden waar we met zn tweeen terecht kunnen. Maar het is wel weer een uitdaging!
Tot nu toe hebben we hier en daar wat 'connecties', en zoeken we wat op Gumtree.
Ik hoop dat ik binnenkort jullie in volle vreugde kan vertellen dat we weer een nieuwe baan hebben gevonden!,
maar tot zover hoop ik dat jullie nog lekker kennen genieten van deze slappe reisverhalen, en hier en daar wat fotootjes op fb! ^^

Jongens/Meisjes/Dames/Heren! Tot het volgende bericht! xD

High five from T&T!

• 24 Juni 2014 - 15:08

Corrie:

Hoi Tessa en Tessa,

Wij kunnen jullie goed volgen zo op deze manier,misschien dat jullie dichterbij een stad eerder een baantje vinden.zal idd moeilijker zijn omdat jullie met z'n 2en zijn.
    Voorlopig kijk ik met veel plezier de mooie foto's van allles wat daar te zien is .
    Geniet maar lekker verder tijd zat!!!

Groetjes Corrie