week 2 ,t&t travelsss - Reisverslag uit Manly, Australië van Tessa Jong - WaarBenJij.nu week 2 ,t&t travelsss - Reisverslag uit Manly, Australië van Tessa Jong - WaarBenJij.nu

week 2 ,t&t travelsss

Door: tessa jong

Blijf op de hoogte en volg Tessa

19 Mei 2014 | Australië, Manly

Na een mega drukke 1e week, werd het wel even tijd voor wat rust!..
maar eerst nog een dagje surfen voor de boeg!,
hup 6 uur ons bedje uit zodat we om 7 uur 'fris en fruitig' in de bus zaten.
De reis richting het surfreservaat duurde bijna 2,5 uur, maar eenmaal daar
aangekomen was dat het zeker waard, wat een mooie plek!, en echt helemaal voor ons alleen!
we begonnen met het aantrekken van onze wetsuites, dit was nog een hele klus, en eenmaal aan.. krijg je m'ook niet zomaar uit!
Hup plankie mee en gaan met die banaan!..
Op het strand kregen we eerst een uitleg van onze surfinstructeurs thom en sam. Hier werd uitgelegd hoe we op de plank moesten liggen, staan en peddelen.
Noh eitje heb ik 2 seconden gedacht, maar dan sta je in het water , de plank is loeizwaar, de golven zijn megasterk, en ik met mn 1.60 stond na 3 stappen int water al bijna koppie onder!
Maar uiteindelijk na veel oefenen en proberen is het dan eindelijk toch gelukt! en wat een heerlijk gevoel is dat! :)
Na een lange dag werd het weer tijd om naar het hostel terug te gaan, en lekker te slapen!

dinsdag, en woensdag konden we uitslapen!!!!! heerlijk!! , deze dagen niet zoveel uitgevoerd, lekker huiselijk wasjes gedaan, gekookt, en natuurlijk op het strand gechillt! ^^

donderdag, vandaag moesten we naar het kantoor van stm promotions, voor een eventueel promotiewerk baantje. 5 Uur ons bedje uit, want we moesten richting sydney met de ferry van half 7, zuur!!..
eenmaal op het kantoor aangekomen zat iedereen supernetjes in pak, of met rokjes en hoge hakken.. en wij, ja in ons korte broekie, op slippers, rugzakkieop,.. tja bacjpackers style. Ojee wat zal dit worden!
Eerst kregen we uitleg en toen moesten we met 1 van de mannetjes mee 3 kwartier buiten sydney om in het winkelcentrum parfum te verkopen/promoten. Klonk heel leuk maar uiteindelijk aan het einde van de dag hebben we deze baan helaas afgewezen aangezien dit voor ons niet ideaal was, reiskosten zelf betalen en je verdient pas wanneer je verkoopt dus helaas!..

Vrijdag, zaterdag en zondag weer een paar heerlijke stranddaagjes en we hebben een ferrytocht gemaakt naar verschillende eilandjes, lunapark, taranga zoo, sydney,! hartstikke leuk!
aan het eind van de tocht lag er in sydney een mega cruise in de haven echt supervet om dat te zien!! .. gisteravond nog even een borrel gedaan met de groep, aangezien de meesten vandaag hun eigen weg gaan! was weer een topweekendje!!

vandaag is het regeldag voor ons, we hebben besloten richting brisbane te vertrekken morgen, dus een buspas gekocht, bankzaken geregeld, vanavond onze backpacks inpakken en dan begint de tocht langs de oostkust!!! superveel zin in!! ^^

• 19 Mei 2014 - 10:32

Conny:

Hoi Tessa's
    weer een leuk verslag! Leuk om te lezen
    Benieuwd naar het vervolg

Dikke kussen

mama

• 24 Mei 2014 - 12:26

Corrie :

HOI TESSA,

Je houd ons goed op de hoogte,zo ook nu via Facebook.mooie foto's ,vooral die over die loop brug jakkes wat hoog.Top hoor.

Groetjes Corrie

• 28 Mei 2014 - 19:58

Ome Frans:

hoi , tessa 's

leuk hoor de verslagen , zo is goed te volgen waar jullie zijn en wat je doet.
    veel plezier en werkse .

grt